Sklepy z chemią gospodarczą to wciąż jeden z najbardziej opłacalnych biznesów. Ponieważ to środki pierwszej potrzeby, konsumenci szukają między innymi wysokiej jakości, skutecznych i wydajnych proszków do prania. W jakie proszki najlepiej będzie zaopatrzyć swój sklep, aby przyciągnęło to do nas nowych klientów? Tłumaczymy w artykule.

Jaki jest dobry proszek?

Jakich cech szukają w proszkach do prania konsumenci?

  • Powinien być wydajny, czyli oparty na skoncentrowanym składzie.
  • Najlepiej, jeśli jest przy tym ekonomiczny, a jedno standardowe opakowanie starcza na dłuższy czas.
  • Aby był bezpieczny dla skłonnej do podrażnień skóry oraz dla osób z alergiami, proszek do prania powinien być hipoalergiczny – w składzie nie mogą znaleźć się uczulające substancje.
  • Jeśli zależy nam na tym, by każde wyjęte z pralki pranie było idealnie oczyszczone z wszelkich zanieczyszczeń, proszek do prania musi działać dezynfekująco, najlepiej już w niskich temperaturach.
  • Dobry proszek do prania to taki, którego działanie potwierdzają testy i badania laboratoryjne, a ani jego skład, ani opakowanie czy produkcja nie wpływają negatywnie na środowisko naturalne.

Na jakie proszki do prania warto postawić?

Gdy przyjrzymy się dokładniej najbardziej docenianym markom proszków do prania, zorientujemy się, że w większości pochodzą one z krajów Europy Zachodniej. Co stoi za fenomenem tych produktów? To przede wszystkim dzięki zaawansowanym i nowoczesnym technologiom oraz pracy specjalistów, którzy czuwają nad tym, by już sprawdzone składy stale dopracowywać i ulepszać. W ten sposób powstają produkty, które doskonale odpowiadają na potrzeby konsumentów – są hipoalergiczne, wydajne, ekonomiczne, działają dezynfekująco i są proekologiczne. W najwyżej oceniane proszki warto zaopatrzyć swój sklep – mamy taką możliwość tutaj: https://b2b.europedg.pl/kategorie-produktow/proszki-do-prania.

Jak dotrzeć do proszków do prania z Europy Zachodniej?

Najwygodniejszą, najszybszą i najbardziej opłacalną drogą dotarcia do produktów z Europy Zachodniej jest skorzystanie z dobrego dystrybutora i hurtownika. W ten sposób mamy gwarancję, że artykuły, które sprowadzamy do naszego sklepu, są najwyższej jakości. Doskonałym przykładem jest tu Europe Distribution Group, które działa już od wielu lat. W tym czasie świetnie zapoznali się zarówno z rynkiem zagranicznym, jak i polskim. W ten sposób na nasze półki trafiają tylko te produkty, które sprawdziły się na Zachodzie, oraz które odpowiadają oczekiwaniom i potrzebom polskiego konsumenta.  Dodatkowymi zaletami korzystania z usług EDG jest dostęp do szerokiej oferty produktów – znajdziemy u nich zarówno produkty chemii gospodarczej (proszki do prania, środki czyszczące, środki do zmywarek, a także środki dezynfekujące), jak i kosmetyki (mydła, żele pod prysznic, szampony, antyperspiranty i wiele innych). Robiąc jedno zamówienie, uzupełnimy asortyment o wiele potrzebnych artykułów. Nie musimy martwić się o transport i magazynowanie, ponieważ produkty dotrą bezpośrednio do naszego sklepu. Zamówienie złożymy za pośrednictwem platformy internetowej – uzupełnienie asortymentu jeszcze nigdy nie było tak łatwe i szybkie!

Dlaczego warto sprzedawać proszki do prania z Europy Zachodniej w swoim sklepie?

Jeśli zdecydujemy się na sprzedawanie proszków do prania i innych produktów od zachodnioeuropejskich producentów w swoim sklepie, zyskamy wielu nowych klientów. Przyciągniemy zarówno tych, którzy już zdążyli poznać zalety środków zachodnich marek, jak i tych, którzy dopiero chcą je wypróbować. Dzięki sprzedaży stacjonarnej będą mieć wysokiej jakości produkty już na wyciągnięcie ręki, bez konieczności zamawiania ich przez internet – oszczędzają przy tym sporo czasu. A jeśli sprowadzimy do naszego sklepu także kosmetyki i inne produkty z Europy Zachodniej, możemy być pewni, że nasi klienci będą opuszczać nasz sklep z koszykami pełnymi ich ulubionych produktów. To naprawdę opłacalny pomysł na biznes!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here